Blog

head bg title2
Download Free Templates http://bigtheme.net/ Websites Templates

Omnichannel a multichannel w call center – czym się różnią?

Zmieniające się przyzwyczajenia konsumentów sprawiły, że wykształciły się u nich zupełnie nowe potrzeby związane z zasięganiem informacji o produkcie. Obecnie oczekuje się całodobowego dostępu do wiadomości za pośrednictwem wielu kanałów, nie tylko poprzez obsługę głosową. Odpowiedzią na ten stan rzeczy może być system omnichannel. Czym różni się od dotychczasowego systemu multichannel i który z nich lepiej sprawdza się w call center?

Czytaj więcej...

Wirtualny telefon VoIP w call center – czym się charakteryzuje?

Obniżenie kosztów funkcjonowania infolinii, a jednocześnie usprawnienie pracy telemarketerów wymaga sięgania po nowe rozwiązania technologiczne. Obecnie dzięki internetowi przedsiębiorcy zyskują szereg możliwości, pozwalających zmniejszyć ceny świadczonych usług. Jedną z nich jest wirtualny telefon VoIP – czym się charakteryzuje i dlaczego warto go wprowadzić do branży call center?

Czytaj więcej...

Wdrożenie systemu CRM, czyli jak poprawić relacje z klientami

Stosowanie nowoczesnego oprogramowania w call center umożliwia poprawę wyników sprzedaży, a co równie istotne podniesienie jakości obsługi konsumentów. Aby konsultanci mogli z powodzeniem wcielać w życie strategie marketingowe, muszą mieć dostęp do spójnych baz danych. W jaki sposób wdrożyć system CRM i jak poprawić relacje z klientami?

Czytaj więcej...

3 sposoby na skuteczne wykorzystanie skryptu w call center

Pracownicy infolinii wychodzącej w swojej codziennej pracy często korzystają z wcześniej przygotowanych scenariuszy rozmów. Różnią się one między sobą długością, poziomem skomplikowania i skutecznością. Poniżej przedstawiamy 3 sposoby na efektywne wykorzystanie skryptu w call center.

Czytaj więcej...

Automatyzacja w procesach obsługi klienta – na czym polega?

Postęp technologiczny sprawia, że dynamicznie zmieniają się sposoby organizacji pracy w call center. Wykorzystywanie nowoczesnych metod pozwala skutecznie sprostać rosnącym wymaganiom konsumentów oraz utrzymać odpowiednią pozycję rynkową. Na czym polega automatyzacja w procesach obsługi klienta?

Czytaj więcej...

 2019 © Viavox Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z serwisu oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień Twojej przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności. Czytaj więcej…

AKCEPTUJĘ