O NAS

head bg title2

 

Jesteśmy profesjonalnym call center, współpracującym od wielu lat z klientami z różnych branż. Stawiamy na rzetelność, jakość i kompleksowość oferowanych klientom rozwiązań. Dopasowujemy istniejącą technologię do Twoich potrzeb i oczekiwań. A jeśli taka nie istnieje? Stworzymy ją specjalnie dla Ciebie!

DOŚWIADCZONY ZESPÓŁ
Doświadczony Zespół Project Managerów wraz z Zespołami, gdzie każdy wyspecjalizowany jest do poszczególnych typów Projektów i zadań.
INDYWIDUALNE PODEJŚCIE
To element wyróżniający nas na tle konkurencji. Podejmujemy się projektów i zleceń, których konkurencja się boi. Podejmujemy realizację w każdym modelu rozliczenia.
DOPASOWANE ROZWIĄZANIA
Wierzymy, że powinniśmy zajmować się realizacją tych zadań, które potrafimy najlepiej, a procesy równoległe oddajemy najlepszym w swoim fachu. Korzystamy z usług IT najlepszych dostawców na polskim rynku i jest nam z tym dobrze.
INFRASTRUKTURA IT
Posiadamy najnowocześniejszą infrastrukturę, która oparta jest na bogatym doświadczeniu naszego IT. Jesteśmy wspierani przez najlepsze oprogramowania dostępne na rynku, dzięki czemu możemy Cie zapewnić, iż wyniki, których oczekujesz są niezagrożone. Bez odpowiedniego zaplecza w postaci infrastuktury nie mielibyśmy takich wyników.
REKRUTACJA
W Via Vox kładziemy duży nacisk na to, aby każdy przyjęty pracownik był najlepszą osobą do wykonywania powierzonego zadania. Dzięki naszemu doświadczeniu oraz profesjonalnej kadrze, w krótkim czasie nowa osoba staje się specjalistą.

Jeśli chcesz znaleźć się w naszym zespole napisz na adres rekrutacja@viavox.pl
JAKOŚĆ
Jakość to obok wyników nasza wizytówka. Projekty prowadzone przez nas zawsze odznaczały się wysokim poziomem, którego nie boimy się zamieścić w umowie jako główny wyznacznik naszej pracy.
PROCES SZKOLENIA CALL CENTER
Nie od dziś wiadomo, że w branży call/contact center szkolenie nie kończy się na etapie wstępnego przygotowania do pracy i zapoznania ze skryptem. Staramy się doskonalić naszych pracowników w każdym segmencie komunikacji z klientem.

Wierzymy, że każda godzina poświęcona na doszkolenia przyniesie nam wymierne korzyści w postaci jeszcze lepszych wyników. System motywacji finansowej jak i możliwość awansu w ramach organizacji wzmacnia motywację pracowników do podwyższania swoich umiejętności.
WIELOJĘZYCZNE CALL CENTER
Jesteśmy renomowaną marką na rynku usług call/contact center oferujących obsługę infolinii w różnych językach. Nasze doświadczenie poparte jest wynikami jakościowymi każdego z projektów realizowanych dla firm z różnych stron świata.
 2019 © Viavox Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z serwisu oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień Twojej przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności. Czytaj więcej…

AKCEPTUJĘ