ViaVox Group to jedna z najdynamiczniej rozwijających się polskich firm z sektora Business Process Outsourcing. Jej specjalizacją są usługi call i contact center. ViaVox Group działa jak zewnętrzne, kompleksowe biuro obsługi klienta, jest zatem partnerem, który zarządza strategicznym procesem dla każdego biznesu – sprzedażą.

Specjalizujemy się w świadczeniu usług typu Business Process Outsourcing w tym prowadzenu biur obsługi partnerów biznesowych oraz wsparcie działań marketingowych i sprzedażowych. Spółka dysponuje nowoczesną platformą komunikacyjną udostępniającą partnerom biznesowym nowe możliwości skutecznego dotarcia do klienta. Cel stanowi kompleksowa i fachowa obsługa szeroko rozumianych procesów w obrębie przedsięwzięć klientów. Dzięki zastosowaniu zintegrowanego wielokanałowego modelu komunikacji VVgroup oddaje w ręce klienta skuteczne narzędzie do monitorowania kontaktu biznesowego, które umożliwiają bardzo precyzyjne przekazanie odbiorcy odpowiedniej informacji przy wykorzystaniu optymalnej dla niej formy.

Równolegle VVG oferuje Państwu usługę pracy tymczasowej będącą nowoczesną oraz elastyczną formą zatrudniania i zarządzania personelem.

Jako gwarant jakości, rekrutujemy, zatrudniamy i oddelegowujemy wykwalifikowych oraz godnych zaufania pracowników na rzecz Klienta we wskazanym przez niego miejscu oraz czasie. Nasi pracownicy szybko i bez problemu stają się integralną częścią Państwa personelu i realizują ściśle określone zadania.

Poprzez przyjęcie zlecenia VVG przejmuje na siebie cały ciężar związany z rekrutacją, zatrudnieniem oraz wszelką obsługą administracyjno – prawną oddelegowanych do Klienta pracowników. Państwo ponoszą koszt jedynie faktycznej liczby przepracowanych godzin. Dzięki swojej elastyczności usługa pracy tymczasowej pozwala lepiej zarządzać kosztami co powoduje, że Państwa firma jest bardziej konkurencyjna na rynku.

Mamy bardzo duże doświadczenie we współpracy z dużymi centrami logistycznymi, zakładami produkcyjnymi, doceniającymi zalety pracy tymczasowej takimi jak:
• elastyczność i optymalizacja zatrudnienia
• wyeliminowanie lub znaczne ograniczenie kosztu nadgodzin
• koncentracja kadry kierowniczej na core business – agencja zatrudnienia przejmuje wszelkie sprawy formalno-prawne w zakresie rekrutacji kandydatów oraz tworzenie dokumentacji osobowej Szybkie wsparcie pracownikami agencji w przypadku nieoczekiwanych wzrostów sprzedaży, sezonowości, okresu świąt, zastępstw, urlopów, chorób pracowników itp
• obniżenie kosztów funkcjonowania
• przeniesienie kosztów z budżetu personalnego do budżetu usług obcych.

Zapraszamy Państwa do współpracy

Skontaktuj się z nami