Customer Experience – dlaczego jest takie ważne?

Dobry produkt nie wystarczy – w dzisiejszych czasach sukces osiągają firmy,...

Omnichannel a multichannel w call center – czym się różnią?

Zmieniające się przyzwyczajenia konsumentów sprawiły, że wykształciły się u nich...

Wirtualny telefon VoIP w call center – czym się charakteryzuje?

Obniżenie kosztów funkcjonowania infolinii, a jednocześnie usprawnienie pracy...

Wdrożenie systemu CRM, czyli jak poprawić relacje z klientami

Stosowanie nowoczesnego oprogramowania w call center umożliwia poprawę wyników...

3 sposoby na skuteczne wykorzystanie skryptu w call center

Pracownicy infolinii wychodzącej w swojej codziennej pracy często korzystają z...

Automatyzacja w procesach obsługi klienta – na czym polega?

Postęp technologiczny sprawia, że dynamicznie zmieniają się sposoby organizacji...

Omnichannel, czyli wielokanałowa komunikacja w call center

Rozwój aplikacji mobilnych i e-commerce sprawia, że klienci coraz chętniej...

Call center VoIP – co to jest i jakie niesie korzyści?

Branże zajmujące się obsługą klientów poszukują coraz to nowszych i...

Usługa IVR – jakie są korzyści z jej stosowania?

Usługa IVR, czyli interaktywna odpowiedź głosowa, to system telekomunikacyjny,...

Automatyczne wybieranie numeru – który tryb najlepszy?

Na efektywny rozwój telemarketingu wpływa stosowanie nowoczesnych form...

Infolinia przychodząca – jak powinieneś się przygotować do rozmowy?

W swojej codziennej pracy telemarketer musi wykazywać się ogromnym zaangażowaniem...